Etm.cz - elektrotechnika on-line

Úterý
20. 08. 2019
rss_logo facebook_logo youtube_logo
Domů


NETGEAR AirCard 797: spolehlivé a bezpečné připojení na cestách Tisk Email

NETGEAR AC797Praha, 14. srpna 2019 – Společnost NETGEAR, globální dodavatel inovativních síťových produktů pro koncové uživatele, firmy a poskytovatele služeb, uvádí na trh cenově dostupný mobilní přístupový bod NETGEAR AirCard 797. Novinka nabízí vysoce rychlé a bezpečné internetové připojení kdekoli na cestách.

Přístupový bod NETGEAR AirCard 797 je vybaven vysokorychlostním 4G LTE mobilním připojením kategorie 13 s dvoupásmovou Carrier agregací a 256 QAM. Jejich prostřednictvím je schopen přenášet data o rychlosti až 400 Mb/s. Podpora dvoupásmové Wi-Fi 802.11ac navíc umožňuje sdílet toto připojení s dalšími 15 mobilními zařízeními současně.

Široká řada nejnovějších bezpečnostních protokolů pro bezdrátové sítě v kombinaci s pokročilými bezpečnostními funkcemi – vlastním přístupovým heslem, kódováním Wi-Fi, WPS, VPN pass-through, NAT firewallem či filtrací portu – umožňuje uživatelům vytvořit si kdekoli a kdykoli vysoce zabezpečenou a spolehlivou mobilní Wi-Fi síť. Uživatelé tak nejsou odkázáni na zranitelné veřejné Wi-Fi v hotelech, kavárnách či letištních halách. Zařízení zároveň podporuje funkci odděleného přístupu pro hosty s časovými limity, sledování a blokování nežádoucích zařízení v síti či rodičovskou kontrolu.

Přístupový bod NETGEAR AirCard 797 lze snadno instalovat a spravovat prostřednictvím barevného 1,77" displeje či bezplatné mobilní aplikace NETGEAR Mobile. Pomocí nich mohou uživatelé průběžně sledovat statistiky využívání dat, stav baterie, upravovat nastavení či přijímat systémová upozornění. Součástí zařízení je také vestavěný Li-Ion akumulátor, který pokryje nepřetržitý provoz zařízení po dobu až 11 hodin na jedno nabití.

Mobilní přístupový bod NETGEAR AirCard 797 je k dostání v síti obchodních partnerů společnosti NETGEAR za doporučenou koncovou cenu 5 317 korun/205 euro s DPH.

 
ELTECH 2019 Termín: 24. – 26. 9. 2019 Místo: Balónový hotel a pivovar, Radešín Tisk Email

Vážeeltech 2019 uvod obrní elektrotechnici, elektrotechničky, milí přátelé!

Připravili jsme pro Vás opět vysoce odborný program již XVI. celostátního setkání elektrotechniků ELTECH 2019. Při sestavování programu jsme brali ohled také na ty z Vás, kteří jste chtěli mít v programu přednášky na téma vnější vlivy a objekty s nebezpečím výbuchu. Každý den, se Vám bude věnovat dlouholetý revizní technik a současně soudní znalec v oboru elektrotechnika.

Každá přednáška Vám zcela určitě bude mít co říct. Poprvé se dotkneme některých neoprávněných odběrů elektrické energie a také měření u fotovoltaických elektráren. Máte možnost se zúčastnit dvou exkurzí, jedna je přímo v hotelu, kde je rodinný pivovar. Druhá je uvnitř důlního podzemí dolu Rožná 1 v Dolní Rožínce. Budete moci uskutečnit prohlídku dispečinku a strojovny TS jámy R1, sfárat na 12. patro, přejet důlním vlakem ke slepé jámě R7S, prohlédnout strojovnu těžního stroje, trafostanice a čerpací stanice na 18. anebo na 24. patře jámy R7S.

Pokud se chcete zúčastnit celé prohlídky včetně sfárání do dolu, přihlaste se prosím co nejdříve, kapacita v dole je vzhledem k podmínkám a rozsahu prohlídky omezena, do exkurze budete zařazení v pořadí došlých přihlášek. Tradičně se věnujeme i společenským večerům, které nebudou chybět ani letos.

eltech 2019 plakat webPROGRAM: 24.-26.9.2019

Technické normy, aktuálnost a principy správného používání.
Co všechno nevíte a měli byste  vědět o Fotovoltaických elektrárnách 
Měření u fotovoltaických elektráren
Víte kdy se vám náklady na FVE vrátí?
Příklady některých neoprávněných odběrů elektrické energie
Vnější vli vy a jejich vliv na správně provedená elektrická zařízení
Projektová dokumentace a vnější vlivy, diskuse
 Revize s ohledem na vnější vlivy, čeho se vyvarovat,diskuse
El.zařízení v prostorách s nebezpečím výbuchu
Požadavky  na správnou elektroinstalaci elektrických zařízení
Na co neopomenout při údržbě a revizích elektrických zařízení
Co dělají revizní technici  při revizích špatně ,
Jak se zachovat při revizi, pokud je předcházející  provedena špatně
Čeho se vyvarovat při revizích  hromosvodů a přepěťových ochran
Revizní technik a pojišťovna
ČSN 50110 a její dopady na praxi
 - přínosy a zápory
Bezpečnost práce a ochrana elektronických zařízení před poškozením
při vykonávání revizí                          
Infrakamery  v praxi revizního technika
Bezpečnost práce a ochrana elektronických zařízení před poškozením 
při vykonávání revizí                          
Infrakamery  v praxi revizního technika

Bližší informace a přihlášky u odborného a organizačního garanta

Ing.Pavel Hála
ředitel
ETM LONDON LTD
odštěpný závod Vraňany

tel.778 008 250
e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
www.etm.cz



 

 
Inovativní diagnostický systém zlepšuje spolehlivost a bezpečnost rozváděčů Tisk Email

eaton logo mobileSLOUGH, 8. srpna, 2019: Společnost Eaton spustila první diagnostický systém, který zajišťuje trvalé sledování teploty kritických oblastí rozváděčových systémů. Díky odborným znalostem o nízkonapěťových rozváděčích pomáhá společnost při řízení energie snížit riziko výpadku zařízení prostřednictvím nepřetržitého sledování teploty důležitých komponent systému a generování výstrah v případě bezprostředního přetížení systému.

Systém analyzuje chování v různých provozních podmínkách a generuje cenné informace o chování rozváděče. Pomocí těchto informací lze systémové upgrady implementovat s výrazně menším rizikem. Diagnostický systém je vhodný pro všechny druhy hlavních distribučních systémů, které vedou velké proudy, jsou umístěny venku nebo v kontejnerech a v zařízeních, ve kterých se předpokládají rozšíření nebo změny. Pomocí této nové technologie podporuje společnost Eaton výrobce strojů a rozváděčů ve výrazném zlepšení spolehlivosti, dostupnosti a životnosti jejich elektrických systémů.

Diagnostický systém se skládá z autonomních teplotních senzorů, které jsou umístěny v kritických bodech v rozváděči a každých deset minut bezdrátově přenášejí teplotu do kontroléru. Data jsou pak uložena v kontroléru a v případě potřeby mohou být zobrazena graficky nebo vyvolána za účelem podrobné analýzy. Kontrolér používá k zobrazení tepelného chování rozváděče speciální firmware. Může být snadno připojen k systémům SCADA. Diagnostické funkce zahrnují například kontrolu parametrů a generování trendových analýz. Pokud jsou překročeny předem určené prahové hodnoty, generuje se alarm, který se odešle do monitorovací stanice.

 
Poznejte nového kolegu společnosti Danfoss: Danfoss Drives Chat robot Tisk Email

ChatbotDanfoss Drives získal nového zaměstnance, který nikdy nespí, rychle se učí a je k dispozici nepřetržitě! Takže, pokud ve vašem měniči zazní varování, porucha či kód alarmu a momentálně nemáte nikde poblíž uživatelskou příručku pro vyhledání informací a řešení problému – nevadí! Danfoss Drives vytvořil anglicky mluvícího Chatbota k řešení problému, který poskytuje okamžitou zákaznickou podporu.

Chytrý, chytřejší, chatbot!

Využíváním nejnovějších inovací v oblasti digitalizace a modulární správy obsahu nám umožňuje zvyšovat produktivitu práce. To nám umožňuje usnadnit řešení problémů pro zákazníky pomocí technologie umělé inteligence (AI) a konverzačního chat robota.

Chatboti jsou jen jedním ze způsobů, jak využít AI a obsahová témata ve prospěch zákazníka. Tato simulace v reálném čase s počítačovým softwarem je nová černá v našem stále více digitálním světě. Možná jste se již s Chatboty setkali, když jste sami online pátrali, abyste si buď rezervovali stůl v restauraci, zakoupili finanční či pojišťovací služby nebo dokonce komunikovali s místní knihovnou. Mnozí z nás již Chatbota znají, ale v oblasti pohonů, je to novinka. Danfoss Drives chatbot odmění zákazníky odpovědí rychlejší než blesk na otázky týkající se problémů s frekvenčními měniči. Nový technický kolega společnosti Danfoss Drives mrknutím oka nabízí cílené, rychlé, jednoduché a relevantní řešení problémů s produktem.

Předpokládáme, že bude šetřit čas zákazníkům rychlým nalezením odpovědí na varování, poruchu či kód alarmu ve frekvenčním měniči. Chatbot nebude samozřejmě schopen odpovědět na všechny dotazy zákazníků. Ale může se zabývat mnoha rutinními dotazy, které obvykle tvoří většinu požadavků na služby. Chatbot pracuje výborně v situacích, kde jsou řešení dobře známy a zdokumentovány, a proto všechny jednoduché problémy jsou řešeny Chatbotem. To také zvýší digitální zkušenosti zákazníků a umožní zákazníkovi komunikovat se společností Danfoss moderním způsobem, který preferuje a oceňuje. Je to nový způsob sdílení informací v okamžiku!

 
Rozhovor s panem Šustrem, trenérem fotbalového klubu Zbrojovka Brno Tisk Email

zbrojovka logo krivky 1 1Dobrý den, pane Šustre,

jsem majitelem a vydavatelem on-line portálu www.etm.cz,


Chci se Vás zeptat, na pár otázek související s Vaší funkcí trenéra Zbrojovky Brno.

Kdy a kde jste začínal s funkcí trenéra, jste stále u Zbrojovky ?
Trénovat jsem začal v době, kdy jsem pomalu končil profesionální kariéru, zhruba před patnácti lety. V přípravkách hrál tehdy můj syn Patrik a já jsem pomáhal s trénováním.

Dokážete hráče ještě tzv.těsně,před zápasem hráče ještě nějak více namotivovat, myslím jen Vaším krátkým povzbuzením, ne taktikou , tu už máte dopředu s hráči určitě stanovenou ? Ptám se proto, že máme trochu i společného. Před mnoha lety jsem dělal fotbalového trenéra   dorostu v TJ Sokol Letonice, měli jsme zaužívaný zvyk, že jsme se před zápasem sešli v kabině, já jsem určil sestavu, a tehdy jsem měl možná štastnou ruku, nebo to byla vyjímečná generace , hráče jsem před zápasem nemusel příliš povzbuzovat, povzbuzovali se vzájemně.Vždycky jsem jim předtím než jsem je pustil „ na plac“ řekl,“ jdeme na to“, a pak odešel i se zbývajícími hráči na lavičku uprostřed.

S hráči těsně před utkáním hovořím pouze v případě, kdy z nich cítím obavy, neklid, nejistotu a pochyby. Ve většině případů to ale není potřeba.

Promlouváte s hráči v kabině o poločase, pokud ano, o čem?
Navazuji opět na moji trenérskou kariéru, kdy jsem o přestávce v kabině dokázal kluky „vyhecovat“‘
když bylo potřeba, a nebo je uklidňoval, podle vývoje utkání. Ale znovu opakuji, měl sem štěstí na vhodné typy hráčů, výborného vysokého brankáře, útočníky, a tak jsme moc zápasů neprohrávali.


SustrSOKtopO přestávce je vždy čas a prostor na to, abychom adekvátně reagovali na průběh utkání, připravili se na druhý poločas. Prošel jsem si i obdobím, kdy jsem takzvaně rozkopával koše, dnes už se tomu jenom směju.

Nezapomenutelné setkání s panem Haraštou trenérem dorostenců Zbrojovky mnohonásobní mistři republiky, který dělal předsedu zkušební komise, při mých trenérských zkouškách IV.třídy, a rovněž pan Benda z Moravské Slávie, který byl druhým členem komise mi utkvěl v paměti.. Kromě výuky a zkoušek, jsme měli také volno a mohl jsem se s panem Haraštou setkat a popovídat, nejen o fotbale, i když to bylo hlavní. Nikdy na něho nezapomenu, i když jeto již více jako 30 roků, na takového člověka se nezapomíná celý život,a měl jsem obrovskou radost, když mi po zkouškách pan Harašta osobně předával trenérský průkaz.
Máte i Vy nějakou vzpomínku na pana Haraštu? Mohl jste se s ním setkat?

Osobně mě netrénoval, ale když jsem přišel do Zbrojovky, měl jsem možnost se s ním potkat. Vnímám ho jako velkou osobnost brněnského fotbalu.
 

Máte nějaký vzor, kterému se jako trenér chcete přiblížit?

Konkrétní vzor nemám, spíše se dívám kolem sebe a čerpám z toho, co se děje u nás a v zahraničí. Sleduji, jak trenéři vystupují, jak hovoří s hráči. Cestu si ale hledám svou.


Jako pravidelný divák, i novinář, jsem si všimnul, že se často snažíte povzbudit hráče nebo jim naznačit na čem jste při přípravě na soupeře domluvili,od postranní čáry. Slyšel jsem, že hráči, v zápalu boje, na slova trenérů v průběhu zápasu „nereagují“, protože jsou příliš zaujati hrou, a slova trenéra od postranní čáry neslyší? Jaké Vy s tím máte zkušenosti, pomůže hráčům, když je povzbudíte, nebo když   se snažíte usměrnit hru a musíte zvednout hlas. Slyší Vás, a reagují na Vás?

Liší se to zápas od zápasu. Pokud je početnější návštěva, tak v momentě, kdy diváci fandí a jsou hlasití, je těžké upoutat pozornost hráčů. Ti jsou navíc vtažení do hry, takže musíte mít nastavené komunikační kanály, aby chápali, na co zaměřujete jejich pozornost.


Ještě jeden zážitek pane Šustre, dělal jste někdy ve své sportovní kariéře rozhodčího, a k tomu hned hlavního ?

Když my jsme tehdy hráli okresní soutěž, a nepřijel hlavní rozhodčí, tak se většinou losovalo, zda budou západ řídit domácí nebo hosté. Po té co jsem získal oficiální průkaz trenéra, měl jsem podle tehdejších pravidel přednost před zástupcem druhého mužstva. Pane Šustre, využil jsem této možnosti jenom jedenkrát, a zařekl jsem se, že už nikdy rozhodčího dělat nebudu. A to jsem splnil, nikdy víc jsem rozhodčího nedělal, přestože příležitostí k tomu bylo dost.

Několikrát, vždy při utkání malých dětí. Dospělý fotbal jsem nikdy nesoudcoval.

Děkuji Vám za rozhovor a přeji aby se v Brně hrála první liga, a takové zápasy, jako v roce 1978, kdy jsem byl na posledním zápase, kdy hrála Zbrojovky, tehdy již mistr republiky, proti Dukle Praha na domácím hřišti před návštěvou 52 tisíc diváků. Na ten zápas a tu atmosféru i když tehdy Zbrojovka prohrála, nikdy nezapomenu. A tu návštěvu Vám na zápase, který budete v I.lize trénovat moc přeji.

Ing.Pavel Hála

 
Odkud se řídí brněnská doprava? Tisk Email

Z  velína Brněnských komunikací, na Reneské ulici.


celní pohled3Členové brněnského syndikátu novinářů ( mezi nimi i moje maličkost) jsme 19.června
mohli navštívit místa, kam se běžně nedostanou nejen občané , ale dokonce ani zaměstnanci Brněských komunikací.
Sešli jsme se před čtrnáctou hodinou před budovou BK, kde si nás vyzvedla tisková mluvčí paní Navrátilová, a po krátkém představení historii Brněnských komunikací, nás předala do péče našemu průvodci panu Matoušovi
Otevřel nám dvéře a dostali jsme se do samotného srdce brněnské dopravy, do velínu.
 
Na fotografii , která nás upoutala při vstupu jsou nahoře vidět obrazovky, na kterých obsluha vidí co se na brněnských komunikací  děje. Pokud by došlo k neočekávané situaci, obrazovka s místem poruchy by se ze čtyř kvadrantu zvětšila na jeden, a pod spodním okrajem by se rozžala celá lišta červeně což okamžitě přitáhne oči dispečera, který může udělat zákrok.
 
tubusy3Na tomto pohledu je nejdůležitější panel,uprostřed  který monitoruje, situaci a průjezdnost velkých tunelů, pisárecký, královopolský ( je nejdelší 1,a čtvrt km ) a husovický.
Pokud  nastane stav mimořádné situace, dispečer má možnost převést dopravu do druhého
pruhu , a povolat složky záchranného systému. K nejběžnějším poruchám průjezdnosti tunelů, jsou řidiči, kteří si nedoplní potřebu paliva a zůstanou stát v jízdním pruhu jako překážka. Tak jak jsem několikrát uvedl, dispečeři jsou naprostí profesionálové a dovedou si i s takovými případy poradit. Když jsem se ptal na nejkurioznější  příběh, který museli řešit dispečeři, tak mi odpověděli, že to bylo tehdy, když se do jednoho rameny, dostalo do protisměru jiné vozidlo. Dispečeři i tuto situaci zvládli, ale jak mi řekli byl to jediný takovýto případ, a vyslovili přání aby se řidiči soustředili na jízdu a k takovýmto situacím nemohlo dojít.

dispečerské stanoviště3Když už jsme u dispečerů, jsou na každé směně 3 a střídají se každý den po 12 hodinách, nepřetržitě
každý, v roce. Zajištují plynulost dopravy v létě i v zim
Na fotografii je dispečerské pracoviště, odkud je nepřetržitý pohled monitory ,na protější stěně, tak jak je v textu uvedeno.

No pro nás řidiče je zřejmě nejzajímavější poslední fotografie- semafory
 
Ty představují zelená kolečka, to znamená, že provoz je plynulý, a není jej třeba korigovat. Pokud se objeví jakákoliv komplikace, zelení kolečko zčervená, a dispečeři tuto situací řeší. Pro zajímavost, dokáží  také vyřešit „ zacpy“, na komunikacích, pomocí nastavení semaforů, mezi nejčastějí  které brzdí provoz, patří tříproudový nájezd do královopolského tunelu.A samozřejmě, pátky před víkendy, svátky, prázdniny.


semafory3Ale brněnští dispečeři, tak jak jsem je mohli poznat, patří k naprostým profesionálům, a také dispečerské pracoviště je vybaveno na nejvyšší úrovni.

 Možná už jen na doplnění, Brněské komunikace se také starají i o parkování vozidel, a jako poslední výkřik techniky patří samonaváděcí parkovišti, spočívající,  příjezdem vozidla před parkovací dům,
uzamčení vozidla, které si nabere  robotické rameno, a podle volného místa vozidlo zaparkuji třeba do čtvrtého poschodí. Když majitel přijde zpět a chce si vyzvednout své vozidlo, přijde ke vchodu, a robotické rameno najde jeho zaparkované vozidlo, vyveze  ho k výjezda a otočí směrem  k odjezdu to je čelně. Zatím mají brňané a návštěvníci města Brna možnost využít toho samoobslužného domu na Husové ulici. Je to první vlaštovka, co bude dál, ukáže čas.

Děkujeme všem, kdo se o nás postarali, i ochotným dispečerům a  hlavně našemu průvodci, kteří všichni s námi měli trpělivost a na všechny naše otázky nám ochotně odpovídali.

Ing.Pavel Hála
člen brněnského syndikátu novinářů

 
Komplexní logistika je sofistikovaná stavebnice Tisk Email

Geis dobré rozliDRBAL portretSkupina Geis působí na českém trhu již od roku 1991 a v současné době patří mezi přední poskytovatele komplexní logistiky. Nabídnout a zajistit úspěšně takovou službu vyžaduje úzkou spolupráci nejen provozních specialistů, ale také obchodních manažerů v jednotlivých produktech. A samozřejmě sledování trendů.

Vývoj v oblasti komplexních služeb, tedy full-service, je ve velké míře ovlivněn dvěma hlavními faktory a záleží velmi na každém subjektu, jaký faktor převáží, a co je nakonec při vyhodnocení rozsahu spolupráce rozhodující.  
První, pozitivní pro firmy, které full-service zajišťují, je jasné určení odpovědnosti za toky zboží a procesy. Pokud řeší logistiku řada na sebe navazujících dodavatelů nebo je část procesu řešena vlastními silami firmy, je za každou část řetězce odpovědný jiný subjekt, což přináší do firemní logistiky nutnost řešit a smluvně ošetřit více dodavatelů, a to s přesným vymezením služeb. Když je tedy odpovědnost za zásadní část logistiky přenesena na jednoho dodavatele, je vše jednodušší a dá se tak i předejít některým chybám jak časovým, tak technologickým, a pokud nastanou, operativně je řešit. Full-service zjednodušuje datové toky, dělá je průhlednější a stabilnější.
Druhý faktor je opatrnost firem, které uvažují nad tím, zda je dobré a bezpečné vázat se pouze na jednoho dodavatele. Tuto pochybnost je třeba chápat a připravit zákazníkům nabídku tak, aby si mohli vybrat produkt, který skutečně chtějí a potřebují zajistit. A je důležité chápat full-service právě v tomto smyslu.
Výrobce nebo distributor se může ocitnout v situaci, kdy již neudrží krok s potřebnou legislativou, nemá dostatek personálu, či dostatečné investiční prostředky pro pořízení nových technologií. Logistický provider díky širokému portfoliu zákazníků může nabídnout značné zkušenosti, dokáže využít synergií, a zajistit ve svém zájmu nejnovější technologie, vyškolené profesionály a samozřejmě legislativní podmínky, které jsou v rámci logistického řetězce a různých komodit potřebné.       

Každý segment, respektive každá firma může využívat jiné služby, anebo jejich skladbu. Pro výrobní firmu zajišťuje Geis například vedení skladu dílů a zásobování výrobních linek just-in-time, odběr hotových výrobků, jejich naskladnění, dodávku obalového materiálu, respektive obalového řešení a jeho realizaci, vychystání a distribuci zásilek podle objednávek jejích zákazníků, nebo třeba jen outsourcing skladu hotových výrobků.Geis spr.vel.IMG 6179 Distribuční firma může chtít outsourcing skladu i napojení na distribuční sítě operátora a zajištění dopravy koncovým zákazníkům. Prodejní subjekty, hlavně z oblasti DIY, využívají značnou část logistického řetězce skupiny včetně cross-dockového řešení přepravy zboží. Kombinací služeb je opravdu velké množství.

To, co nejvíce odpovídá představě o zajištění full-service, a také přispívá ke značným inovacím v logistice, je spolupráce skupiny Geis s klienty v oblasti e-commerce, kdy logistický operátor například zajišťuje import, podle charakteru zboží a požadavku na čas doručení vybírá optimální přepravu (leteckou, železniční, námořní pozemní nebo kombinovanou), zařídí pojištění zboží nad rámec ručení dle CMR, zajistí celní služby, uskladnění, všechny skladové operace, služby s přidanou hodnotou včetně dodávky obalových materiálů a zajištění speciálního balení, vychystávání objednávek, následnou dopravu a distribuci zásilek (balíková, paletová i celovozová přeprava, a to jak v oblasti B2B, tak B2C) s doručením následný pracovní den po vyzvednutí zásilek ve skladu na celém území Česka, a reverzní logistiku, tedy svoz, uskladnění a požadované operace s vráceným zbožím a obaly.
Menší zákazníci požadují zajistit pouze část řetězce, a největší zájem je o využívání multi-user skladů s veškerým zajištěním a manipulacemi a následnou distribuci nebo přepravu zboží.

Geis 3 pracoviste ziveV souvislosti s nabídkou je třeba zmínit i práci obchodního týmu, protože nabídnout takovou komplexní službu vyžaduje úzkou spolupráci provozních specialistů a obchodních manažerů, kteří musí být schopni připravit řešení na míru tak, aby mělo dlouhodobou perspektivu a vyhovovalo oběma stranám.

Navíc je třeba brát v úvahu prudký rozvoj odvětví. Logistika už velmi dlouho není jen selský rozum a kupecké počty. Globalizace, automatizace, robotizace, Logistika 4.0 – to je svět založený na stálých technických inovacích, propojování složitých informačních systémů a toku obrovského množství dat, která je třeba umět nejen zabezpečit, ale také optimálně využít ve všech procesech. IT oddělení skupiny Geis je velmi rozsáhlé a průběžně pracuje na rozvoji i zásadních inovacích ve všech oblastech, ať se to týká dopravních nebo skladových řešení, či optimalizací získávání a využití dat, či datové propojení se zákazníkem i jeho dodavateli.

Více informací na: www.geis-group.cz
Zdroj fot: Geis CZ s.r.o.

 


Přehled nových článků

cez banner 300x300

ČD Telematika

banner_eltech

zbrojovka

balluff_logo_cmyk_pos



detektor_centrala_banner_300x90

Buďte stále v obraze:

Chci odebírat novinky