Dial Telecom obhájil klíčové certifikáty kvality řízení, informační bezpečnosti a přístupu k životnímu prostředí |
Úterý, 02. září 2014 |
Praha, 26. srpna 2014 – Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, již čtvrtým rokem úspěšně prošel certifikací ISO v oblastech podnikového řízení, bezpečné správy dat a zodpovědné environmentální politiky. Společnost se tak i v následujícím roce může prokazovat certifikáty ISO 9001:2009, ISO 27001:2006 a ISO 14001:2005, které jí pomáhají zejména v obchodním styku se zahraničními partnery a získávání zakázek státní správy. Reálné přínosy mezinárodně uznávaných certifikátů ISO vidí zástupci společnosti Dial Telecom zejména při prvotních obchodních kontaktech se zahraničními operátory v oblasti peeringu (mezinárodní propojení sítí) a při akvizici zákazníků z řad tuzemských poboček firem řízených ze zahraničí. Tyto subjekty často nejsou se situací na českém trhu detailně obeznámeny a vlastnictví certifikátů proto vnímají jako univerzální garanci spolehlivosti českého obchodního partnera.
„Na poměrně malém a konsolidovaném českém telekomunikačním trhu však vypovídá o kvalitách poskytovatelů zejména pověst, kterou si zde dlouhá léta budovali. Troufám si říci, že samotné vlastnictví jakýchkoliv certifikátů při obchodním styku s čistě českými firmami takřka nehraje roli. Jiná je situace při získávání státních zakázek,“ vysvětluje Tomáš Strašák, obchodní ředitel Dial Telecom, a.s. Držení certifikátů kvality ISO je podmínkou pro účast na veškerých výběrových řízeních na dodávku telekomunikačních služeb veřejným institucím. Dial Telecom se i díky certifikaci podílí na dodávkách datových služeb mimo jiné i pro ministerstvo financí, ministerstvo zahraničních věcí, Státní rostlinolékařskou správu nebo Český statistický úřad. Možnost účastnit se tendrů na dodávku služeb pro KIVS (Komunikační infrastruktura státu) byla hlavním důvodem, proč Dial Telecom v roce 2010 první certifikační proces podstoupil. Normy ISO 9001:2009, ISO 14001:2005 a ISO 27001:2006 Certifikace systému managementu kvality podle ISO 9001:2009 vytváří v organizaci předpoklady pro trvalé poskytování výrobku nebo služby, který splňuje požadavky zákazníka a příslušných předpisů, zvyšování spokojenosti zákazníka, neustálé zlepšování všech firemních činností a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Norma ISO 14001:2005 určuje kvalitu environmentálního managementu společnosti. Ta musí vytvářet, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém environmentálního managementu a neustále zlepšovat jeho efektivitu. Monitoruje a měří klíčové znaky provozu a činností s možným dopadem na životní prostředí. Certifikace ISO 27001:2006 prokazuje, že společnost má ty nejlepší postupy při řízení informační bezpečnosti. Potvrzuje, že společnost přijala nezbytná opatření k ochraně citlivých informací před neoprávněným přístupem i změnami. Norma obsahuje procesy definující přístup k vytváření, implementaci, provozu, monitorování, přezkoumání, udržování a zlepšování systému řízení informační bezpečnosti v organizaci. Více informací Vám poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech: Pavel Křižka Martina Setunská T: +420 227 195 134 T: +420 226 204 159 Just Communication s.r.o. Dial Telecom, a.s. O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika) Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Ve své síti provozuje Dial Telecom více než 5000 aktivních zařízení s 25 000+ aktivními porty. Kromě optických tras využívá Dial Telecom 1100+ rádiových spojů jak ve své páteřní infrastruktuře, tak i pro úseky posledních mílí. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz. |