Honor slaví tři roky na našem trhu: Šestnáct modelů a několik prvenství |
Pondělí, 30. říjen 2017 |
Značka Honor slaví tři úspěšné roky na českém trhu. Za tu dobu se z nového výrobce telefonů a příslušenství posunula mezi oblíbené, respektované a úspěšně prodávané značky. Honor telefony jsou nabité nejnovějšími technologiemi a inovacemi. Značka uživatelům nabízí jak high-endy jako je Honor 9, tak telefony nižší a střední třídy. Za tři roky působení se Honor s úspěchem etabloval i na marketingovém poli. Smartphony vynikající v poměru ceny a výkonu 29. října 2014 vstoupila značka Honor na náš trh s modelem Honor 6. Ten byl navržen zejména s ohledem na uživatele, kteří každodenně plně využívají všech výdobytků moderních komunikací, chtějí být neustále on-line a používají množství aplikací náročných na výkon. Jednalo se o vůbec první smartphone v Evropě vybavený infrastrukturou pro přenos dat v sítích 4G kategorie 6 integrovanou na čipu. Další věcí, kterou Honor 6 překvapil, byla cena. Pohybovala se mnohem níže než Honor se zaměřil především na potřeby mladší generace, vždy také vynikal v poměru ceny a výkonu. Nicméně to neznamená, že jeho smartphony nejsou vhodné pro širokou veřejnost. Zejména jeho vlajkové lodě našly své místo i u vysoce postavených manažerů, obchodníků nebo třeba u žen v domácnosti. Budgetové telefony jsou pak oblíbené nejen u dětí, ale také u seniorů.
Čtrnáct zdařilých telefonů během tří let Během tří let na našem trhu představila značka čtrnáct úspěšných telefonů, jeden phablet a jeden chytrý náramek. Honor vždy přicházel s nejnovějšími technologiemi a inovacemi, V listopadu 2015 u nás značka představila 7" phablet Honor X2, ve své době jeden z nejtenčích V současné době je vlajkovou lodí Honor 9. Model, který svou výbavou, zvláště pak v poměru ke své ceně, přidělává vrásky konkurenci. V segmentu telefonů v ceně 400–500 EUR měl v září dle dat GFK téměř 40% podíl. V portfoliu značky jsou jak designové modely s nejmodernějšími technologiemi, tak kvalitní Honor už není k sehnání jen online Svou odvahu, kterou má značka i ve svém sloganu For the Brave, ukázal Honor hned po svém vstupu na náš trh. Na rozdíl od konkurenčních značek byly jeho modely k sehnání výhradně v online prodeji. Díky vysoké poptávce a popularitě modelů Honor se prodej brzy rozšířil a Honor se zařadil i do nabídky operátorů a kamenných prodejen. Produkty Honor jsou k sehnání u široké škály autorizovaných prodejců. Po celou dobu byl důležitým partnerem prodeje distributor telefonů společnost TCCM. Kompletní zastoupení v České republice Oproti jiným mladým značkám na našem trhu tu má Honor od začátku kompletní technické zázemí, technickou podporu nebo marketingové a obchodní oddělení. Kromě lokálních smluvních partnerů, u kterých se řeší reklamace, a kde mají skladové zásoby náhradních dílů, zde funguje také online podpora na oficiálních facebookových stránkách značky. Honor vsadil na spolupráci s ambasadory Téměř od samého začátku spolupracuje Honor s pečlivě vybranými ambasadory. Hlavní tváří značky je od podzimu 2015 snowboardistka a držitelka zlaté medaile ze ZOH v Soči Eva Samková. Na Slovensku značku reprezentuje downhillový cyklista Filip Polc. Mezi další tváře Honoru patří například kajakář Vavřinec Hradilek, skateboardista Tomáš Vintr, Michal Hrůza a Kapela Hrůzy, snowboardista a surfař Matěj Novák, youtuber Nejfake nebo freeskier Šimon Bartík. Honor si ke spolupráci vždy vybírá takové ambasadory, kteří odpovídají filosofii a náladě značky. Jsou tedy úspěšní, odvážní, moderní a stále v pohybu. |