Domů Chytré aplikace revizním technikům a pracovníkům údržby stále častěji ulehčují práci

Chytré aplikace revizním technikům a pracovníkům údržby stále častěji ulehčují práci

Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 1
NejhoršíNejlepší 
Úterý, 22. březen 2022

revize aOd notesů, papírových formulářů, excelových tabulek se administrativní část naší práce stále více přesouvá do počítačů, tabletů nebo mobilů. Intuitivní systémy řízení a plánování práce využívají jak jednotlivci, tak velké firmy, pracují s nimi revizní technici i management. Jaké nástroje pro plánování revizí používáte vy?

Definovat si přesný plán údržby a revizí včetně toho, jaké činnosti konkrétně budou vykonávány, kdo a na jakých zařízeních je bude provádět a s jakou periodicitou, vám umožní jeden z nejpoužívanějších online systémů pro digitalizaci firemních procesů INSIO software.

Jak to funguje?

Ukažme si pro názornost jednu z možností, jak systém používat. Představte si, že každý technický pracovník nebo údržbář má v mobilním telefonu nainstalovanou uživatelsky přívětivou aplikaci. Do ní obdrží požadavek na opravu, servis či revizi. Údržbář ve chvíli, kdy se dostaví k zařízení, načte pomocí aplikace jeho QR kód, vyřeší nahlášený úkon, odklikne, že je hotovo, a vše se okamžitě zaznamená jak k příslušnému zařízení, tak do výkazu práce zaměstnance. Obsluha aplikace nevyžaduje žádné pokročilé uživatelské dovednosti, vše řeší jednoduše přes mobil. Technik se nezabývá zbytečnou administrativou, dělá pouze svou práci. Management v systému navíc získává cenná data pro provozní plánování i personalistiku.

Přehledná evidence díky INSIO software

servis plan ukonu 1Pokud se rozhodnete pro plánování a evidenci své práce v systému INSIO, budete mít už jednou pro vždy přehled o pravidelné i operativní údržbě a revizích všech zařízení a technologií. Nasazení systému je rychlé, začít můžete již během několika málo dnů. Snadno si do něj naintegrujete svá již existující data z emailů, excelů nebo třeba účetních systémů.

Plánujete a sledujete v něm přehledně stav povinných kontrol a oprav. Jednotlivé technologie a zařízení můžete prohledávat nebo si je filtrovat a zobrazovat je v souhrnném přehledu všech technologií nacházejících se v budově. Zároveň k nim můžete přiřazovat standardizované plány údržby, které si pro jednotlivá zařízení nadefinujete jako šablony.

Co získáte přechodem na digitální plánování

  • Zvýšení efektivity práce a úspora času – už žádné zbytečné úkony a zmatená komunikace po mailech apod.
  • Pořádek a nulová chybovost – veškerá dokumentace je digitálně na jednom místě, skoncujete se zbytečným přepisováním údajů z papíru do počítače, přepisováním mezi systémy či nekonečným předáváním dokumentů maily.
  • Standardizace kvality výstupů – procesy mají jasně definovaný postup a díky tomu konečně sjednotíte kvalitu jak v rámci oddělení, tak napříč pobočkou nebo dokonce v celé společnosti.
  • Finanční úspora a zisk – ušetřete náklady na práci, která pro vás neznamená finanční profit ani další přidanou hodnotu. INSIO software je navíc postaven jako férový licenční model založený na tom, že platíte jen za to, co opravdu používáte.

INSIO má zkušenosti s plánováním údržby a revizí v mnoha větších i menších firmách a pomáhá také samostatně působícím technikům. Ověřte si i vy, jak pro vás bude systém INSIO přínosný, a založte si INSIO software 30denní zkušební verzi zdarma. V intuitivním prostředí se vše na pár kliknutí nastavíte, vyzkoušíte, případně zkonzultujete s technickou podporou. Zažádejte si o aplikace INSIO Servisní systém ještě dnes zde.

 

Přehled nových článků

insio


insio


insio

Buďte stále v obraze:

Chci odebírat novinky